Nikon Imaging | Hrvatska | Europa

8. 3. 2010.

Nikon Europe predstavlja novu reklamnu kampanju – ‘JA SAM NIKON’

Nikon Europe predstavlja novu reklamnu kampanju – ‘JA SAM NIKON’

Nikon Europe predstavlja novu reklamnu kampanju - ‘JA SAM NIKON' - čiji je cilj spajanje njegovog bogatog nasljeđa profesionalizma, autentičnosti i inovativnosti s ambicioznim fotografima. Kampanja će obuhvatiti cijelu Europu i Južnu Afriku, a prvo emitiranje TV reklame bit će u Francuskoj.
 
 
Kampanja ‘JA SAM' bit će prikazana na televiziji, u tisku, na otvorenim prostorima i na internetu, te na posebnoj web stranici (www.iamnikon.com) kao i društvenim medijskim kanalima radi poticanja interakcije među potrošačima.

Kampanju je napravila agencija Jung von Matt/Spree, i ovo je prva kampanja koju je ova agencija napravila otkad je, u rujnu 2009., imenovana reklamnom agencijom za Nikon Europe.

Kampanja se vrti oko Nikonovog slogana ‘U srcu slike'. Istražujući što ta rečenica znači fotografima, postavlja pitanje: "Tko ste vi s Nikonom?" Velik dio snimljenog materijala korištenog za kampanju uključuje prizore iz stvarnog života u kojima ljudi govore tko su oni s Nikonovim fotoaparatom.

Spot sadrži reference na različite trenutke iz pop kulture i povijesti, među kojima je i prizor prvih dječjih koraka koji podsjeća na povijesni trenutak prvog hoda čovjeka po Mjesecu. Ovaj prizor pokazuje prve korake jednog djeteta, a napravljen je koristeći stvarnu snimku snimljenu Nikonovim fotoaparatom D5000. Oba ova značajna događaja su od jednake važnosti i vrijedi ih zabilježiti i sačuvati.

Ostali prizori u kampanji uključuju prizor ‘JA SAM živ', u kojem Robbie Williams okreće svoj fotoaparat prema gomili na svom koncertu, ‘JA SAM Pepeljuga', za koji je jedna španjolska nevjesta dopustila snimanje svojih priprema za vjenčanje, zatim ‘JA SAM ovdje', u kojem se pojavljuju turisti koji razgledaju egipatske piramide, i ‘JA SAM dio svijeta', u kojem ljudi iz cijelog svijeta međusobno komuniciraju putem interneta i svojih Nikon fotoaparata.

Važno mjesto u kampanji ima i nova Nikonova ponuda fotoaparata COOLPIX, uključujući S8000 i S3000, sa sloganima ‘JA SAM super zumer' i ‘JA SAM atraktivan' kako bi se kupcima bolje prenijele ključne značajke i prednosti ovih proizvoda.

U režiji Ralfa Schmerberga iz kompanije Trigger Happy Productions sa sjedištem u Berlinu, TV reklama najvećim je dijelom snimljena Nikonovim fotoaparatom D3S - prvim fotoaparatom FX formata na svijetu s mogućnošću snimanja filmova pri 720p s funkcjiom HD Movie. Sve TV reklame snimane su ukupno devet dana na lokacijama u Egiptu, Španjolskoj i Njemačkoj.

Schmerberg kaže: "Snimali smo u prilično napornim i raznolikim uvjetima, tako da je bilo važno imati snažan fotoaparat vrhunskih performansi. Istražili smo može li D3S osigurati rad s niskom bukom u uvjetima slabog osvjetljenja (bez upotrebe bljeskalice) i dobili smo doista nevjerojatne slike."

Ralf nastavlja: "Snimanje ove kampanje bio je velik izazov. D3S omogućio je kvalitetne slike i filmove na mnogim lokacijama, uključujući pustinju, vjenčanje, noćni klub i piramide u Egiptu. Ono što me uistinu oduševilo bio je način na koji smo se mogli prebaciti sa snimanja fotografija na snimanje HD filmova, ovisno o situaciji. Činjenica da možemo snimati visokokvalitetne filmove na DSLR aparatu normalne veličine također je bila iznimno korisna jer je to značilo da vam ne treba mnogo opreme i stativa. To se pokazalo naročito korisnim prilikom snimanja na jednoj uličnoj tržnici u Kairu jer smo mogli snimati relativno anonimno, ne privlačeći pažnju mnoštva ljudi što bi onda značilo i promjenu dinamike."

Reklamnu kampanju za tisak snimio je Sven Jacobsen u Južnoj Africi Nikonovim fotoaparatima D3X.

Komentirajući predstavljanje kampanje, Birgitta Olson, glavna direktorica marketinških komunikacija u Nikon Europe, rekla je: "Nadamo se da će kampanja pridonijeti širenju nasljeđa marke Nikon u europskoj javnosti. Podsjećajući naše kupce da se i oni nalaze u srcu slike, nadamo se da ćemo potaknuti novo shvaćanje fotografije - kao nečeg u čemu se svatko može izraziti, bez obzira na svoje fotografsko iskustvo."
Komentirajući kampanju, Julia Peuckert, direktorica planiranja u agenciji Jung von Matt, kaže: "Smatramo da ova kampanja doista pokazuje suštinski način na koji se fotografija koristi danas: to je zaigran, društveni i ekspresivan način. Kampanja sa stvarnim ljudima u stvarnim situacijama - nadamo se da će se naša publika u njoj prepoznati i da će Nikon doživjeti kao nadahnuće."

- Redatelj: Ralf Schmerberg
- Direktor fotografije: Daniel Gottschalk

Jung von Matt/Spree
- Matthias van de Sand: Producent
- Wolfgang Schneider: Glavni direktor/Kreativni odjel
- Andreas Freitag: Glavni direktor
- Julia Peuckert: Direktorica planiranja
- Ilan Schäfer: Glavni supervizor
- Sirkka Köster: Starija voditeljica projekata
- Jutta Caballero: Mlađa voditeljica projekata
- Christian Kroll: Kreativni direktor (Art)
- Peter Gocht: Kreativni direktor (Copy)
- Javier Suarez Argueta: Umjetnički direktor
Björn Ingenleuf: Autor tekstova
- Fabian Sax: Kreativni direktor za digitalnu tehnologiju
- Barbara Scholtysik: Voditeljica društvenih medija
- Nikolina Micic: Viša voditeljica projekata
- Mareike Geisker: Voditeljica dizajna